Wikia

6250 1129745215683 1588810657 306183 5387450 n

thumb|228px|right|DCLN Singstar-t Queen op PS3! De Cock Late Night, ook wel vaak afgekort door DCLN, is een programma waar de luisteraar centraal staat. Alhoewel het programma de naam draagt van de presentator Tom De Cock, zijn het nog steeds de luisteraars die beslissen welke muziek er wordt gespeeld en over welk thema wordt gepraat. Tom praat gewoon de plaatjes aan elkaar en stelt soms makkelijke, maar ook heel moeilijke vragen aan zijn luisteraars.

Ook staat Tom bekend dat hij geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Zo is zijn haar al onder handen genomen, smijt hij geregeld met prijzen, ruilt de zotste dingen, drinkt 1 liter warme melk, en nog zoveel meer.

Gelukkig heeft hij nog Annelies De Webpoes en Stan The One om hem te helpen. Toen Stan op ziekteverlof was, nam de Babsbabe het even over van hem.

Ook heeft het programma zijn eigen gamers, de DCLN Game Squad. Deze groep gamers testen speciaal voor de luisteraars de nieuwe games uit. Ook een vaste rubriek in het programma is Shit On The Radio. Daarin kan een luisteraar 15 seconden praten over wat hij wilt! Reclame voor een fuif, iemand keihard uitschelden, iemand ten huwelijk vragen, alles kan en mag in die 15 seconden.

De Cock Late Night: Van maandag tot Donderdag, van 21 tot 24 uur op MNM

WebsiteEdit

Sinds 11 juli heeft DCLN ook een eigen website. De DCLN-Surfers hebben deze gemaakt om snel een overzicht te geven van alles wat er gebeurt is of zal gebeuren tijdens DCLN. Vanaf 31 augustus, de datum dat DCLN weer op de radio te horen zal zijn, zal de website gelanceerd worden.

Externe LinksEdit

Around Wikia's network

Random Wiki